Son Çarem | Kübra Nur | Pdf indir | Ekitap


Kübra Nur - Son Çarem - PDF - Sonsuz Düşler Serisi 1 - Sayfa 350

Son Çarem | Kübra Nur | Pdf indir | Ekitap

Sonsuz düşler serisi ile kendini sevdiren ve tanıtan yazar Kübra Nur'un şimdiki serisinin 2. Kitabını daha önce sizinle paylaşmıştık.ama istekler üzerine 1. kitabı olan Son Çarem isimli kitabıda okuyamayanlar için paylaşıyoruz.Bu kitabı bizimle paylasan takipçimizede ayrıca teşekkür ediyoruz.

Son Çarem Bilgi


Hiç tanımadığım bir adamı bir sapık gibi takip etmeyi kabul etmiştim. Evet, şimdi de bu saçma
ve nasıl yapacağıma dair tek bir fikrimin bile olmadığı iş için hazırlığımı bitirmek üzereyim. Üstümde
beyaz yazlık bir elbise var. Başıma büyük, hasır şapkamı taktım ve açık sarı saçlarımın
omuzlarımdan dökülmesine izin verdim. Gözümde güneş gözlüklerim ve kolumda çantamla
aynadaki görüntüme baktım. Narin ve zarif görünüyordum. Bu halimle bir ajan olamayacak kadar
süslüydüm. Neyse ki işin temelinde zaten gerçek bir ajan olmamam yatıyordu. Çantamdan
fotoğrafları çıkarıp hedefime, akşamdan beri, milyonuncu defa baktım. Biraz özgüven sağlamak
adına genişçe gülümseyip kendimi görevime hazırladım. "Senin için geliyorum ve sen, bu
şehirde tutunmam için benim son çaremsin!

NOT : PDF Tersten başlamaktadır. Kitabı okumaya sondan başlayınız.

Son Çarem PDF indir


Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Son Çarem Pdf İndir , Son Çarem Pdf Oku , Son Çarem Ekitap İndir , Son Çarem Ekitap Oku , Kübra Nur Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.