Beni Özle Olur Mu? | Berrin Karapınar | Pdf İndir | Ekitap


Berrin Karapınar - Beni Özle Olur Mu? - SES Üçlemesi -PDF- Sayfa 216

Beni Özle Olur Mu? | Berrin Karapınar | Pdf İndir | Ekitap

Berrin Karapınar tarafından yazılmış yerli roman olan "Beni Özle Olur Mu?" adlı roman sizlerle.
Bir insanı sevmeniz için onu görmeniz dokunmanız şart mı? bu sorunun cevabını sizlere sunan eğlenceli karakterleri ile sizi bir an bile sıkmayan Firuze ve Cihan'nın macerasına ortak oluyorsunuz.
Yıllardır birbirlerini görmemiş ve sadece seslerini duymuş ikili giderek birbirlerine bağlanmaktadır zaman geçtikçe artık buluşma günü yaklaşması heyecanları ve sırları da beraberinde getirmektedir.


Beni Özle Olur Mu? Bilgi

Yazar Berrin Karapınar'ın Ses adlı üçlemesinin ilk kitabı "Beni Özle Olur mu?" aşkın dokunmaya ihtiyacı olup olmadığını soruyor. Yıllarca sadece bir ses olarak peşinden gelen Cihan'ın, Firuze'nin hayatında gittikçe daha çok yer kaplayan varlığı yavaş yavaş görünür olmaya başlıyor. Cihan ete kemiğe büründüğünde neler olduğu ise yazarın esprili ve keyifli anlatımıyla aktarılıyor. Fantazyaya göz kırpan bu romantik hikâye, tuhaf çiftimizin eğlenceli ve neredeyse polisiye maceraları ile keyifli bir okuma ve okur gülümsemesi vaat ediyor.

Kitabı sizlerle paylaşan BİLGE'ye teşekkür ederiz.

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Beni Özle Olur Mu?  Pdf İndir , Beni Özle Olur Mu?  Pdf Oku , Beni Özle Olur Mu? Ekitap İndir , Beni Özle Olur Mu? Ekitap Oku , Berrin Karapınar Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.