Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi | J.P. Mcevoy | PDF İndir


J.P. Mcevoy / Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi / PDF / Sayfa  176

 Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi | J.P. Mcevoy | PDF İndir

Fiziğin En Gizemli Alanı İçin

Sevilen bilim kitapları serisi olan hem eğlenceli anlatımı hemde görsel resim destekleriyle bilimi sevdiren seriden yeni bir popüler bilim kitabı "Kuantum Teorisi" Kuantum sürekli duyduğumuz bilimin üzerinde uzun uzun tartıştığı bir konu. Bu ilginç durumu zevkle okuyacağınızı tahmin ediyoruz.

Kuantum Teorisi Hakkında

Bu kitap, bilimin en heyecan verici, en kışkırtıcı ve elbette ki en gizemli alanlarından birini mercek altına yatırıyor. Kuantum teorisiyle ilgili aklınıza gelen her türlü soruyu eğlenceli bir anlatımla cevaplarken, Schrödinger'in kedisinin diğer kedilerden farkını, atom-altı düzeydeki akıllı parçacıkları, bu yeni teoriye şüpheyle yaklaşan klasik fiziğin kaygılarını, buna karşılık kuantum teorisinin şaşırtıcı derecede tutarlı açıklamalarını bilim yazarı J. P. McEvoy'un dilinden ve ödüllü çizer Oscar Zarate'ın çizgileriyle anlatıyor.




   




Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız

Kitap Anahtar Kelimeleri :Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi Pdf İndir ,  Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi Pdf Oku ,  Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi Ekitap İndir ,  Kuantum Teorisi - Çizgi Bilim Serisi Ekitap Oku , J.P. Mcevoy Kitapları
LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.