Sen Gittiğinden Beri - Fall Away 1 | Penelope Douglas | PDF İndir | Ekitap


Penelope Douglas - Sen Gittiğinden Beri - Fall Away 1 / PDF / Sayfa 416

Sen Gittiğinden Beri - Fall Away 1 | Penelope Douglas | PDF İndir | Ekitap

Tate ve Jared komşulardı. Birinin annesi ölmüş diğerininde ailesi ona kötü davranıyordu. Çocukları bir arada geçmiş bir birlerine hep destek olmuşlardı. Aynı liseye gittiklerinde birden Tate'nin tutumu Jared'e karşı değişmişti. Buna anlam veremiyordu ve ona kötü davranıyordu. Artık Lise sona gelindiğinde Jared ona karsı artık eskisi gibi kibar davranmayıp duygularını açtı.

Sen Gittiğinden Beri Hakkında

Derinden gelen bir sesle konuştu. "Bence arkadaşlığın ötesinde bir yere gidiyoruz Tate ama bu lanet şeylere yol açacak." Keskin kelimeleri beni kırdı ve derin bir nefes aldım. Onun için hiçbir şey ifade etmiyor muydum? Gözümde biriken yaşlar yüzünden etrafı bulanık görmeye başladım. Yüzümdeki acıyı görmüş olacak ki sert ifadesi gitti ve gözlerini yere dikti.

"Tate." Bana doğru yürümeye başladı, sesi daha yumuşaktı... Bu sırada cebimden fotoğrafı çıkarttım ve onun göğsüne iliştirdikten sonra hızla eve koştum. Evin içine girene kadar ağlamamak için kendimi tuttum. Bu bir daha olmayacaktı.

Kapıyı kapatıp kilitledikten sonra onun zalimliğine ve kendi akılsızlığıma ağladım. Başımı yavaşça kapıya vurdum ama darbeler zedelenen gururumu onarmaya yetmiyordu. Jared beni hak etmemişti ama küçük bir uğraşla beni elde etmişti. Bu bir daha olmayacaktı.

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız

Kitap Anahtar Kelimeleri : Sen Gittiğinden Beri Pdf İndir , Sen Gittiğinden Beri Pdf Oku , Sen Gittiğinden Beri Ekitap İndir , Sen Gittiğinden Beri Ekitap Oku , Penelope Douglas Kitapları
LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.