Hiç Hesapta Yoktun Sen | Nazmiye Sümer | PDF İndir | Ekitap


Nazmiye Sümer - Hiç Hesapta Yoktun Sen - PDF - Sayfa 568

Aylardan aşk ve Aşkı seçtim romanlarının yazarı.

Hiç Hesapta Yoktun Sen | Nazmiye Sümer | PDF İndir | Ekitap

Bir sonraki sayfayı okumak için hep bir bahaneniz olacak.

Karadeniz'de geçen bu etkileyici roman sizleri sayfalara kiliteyecek. Şahsenem ve Nadir kahramanlarının baş rolde olduğu bu "Hiç Hesapta Yoktun Sen" adlı romantik türde ki kitap sizleri alıp Karadeniz'in hırçın sularından serin dağlarına çıkaracak. Masum bir o kadarda tehlikeli konu örgüsüyle Nazmiye Sümer sizlere ortalama 500 sayfalık bir roman şöleni sunuyor.

Hiç Hesapta Yoktun Sen Hakkında

Kendime yediremiyordum. Benimle evlenmek istediğini annesinin aracılığıyla ileten bu adam; kendini şimdi bana farklı bir kişi olarak tanıtıyordu.İntikam almam artık kaçınılmazdı.

"Evli misin?" diye sorduğumda şaşırdı. "Hayır," dedi.

Soğukkanlılığımı korumaya çalışarak devam ettim.
"Peki, nişanlı olabilir misin ya da bir kız arkadaşın var mı?"

derken göz ucuyla ellerine baktım. Bunu bilinçli yapıyordum. Sorduğum sorular onu şüphelendirmiş olmalıydı ki, bana tereddütle bakarken yine, "Hayır," dedi.
"Güzel!" dedim neşeyle. "Beni kaçırsana!"

Karadenizin hırçın dalgaları arasında hayat bulan, büyüleyici bir aşk hikayesi




Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız

Kitap Anahtar Kelimeleri : Hiç Hesapta Yoktun Sen Pdf İndir , Hiç Hesapta Yoktun Sen Pdf Oku , Hiç Hesapta Yoktun Sen Ekitap İndir , Hiç Hesapta Yoktun Sen Ekitap Oku , Nazmiye Sümer Kitapları
LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.