Seni İzliyorum | İrene Cao | Pdf İndir | Ekitap


İrene Cao - Seni İzliyorum - PDF - Sayfa 352

Seni İzliyorum | İrene Cao | Pdf İndir | Ekitap


"Rahatla Elena, düşünmeyi bırak. Bugün görmenin başka yolları da olabileceğini öğreneceksin."
"Onlarınki sadece zevki arama yolculuğuydu..."

Erotik türde bir kitap olduğu için bu tür kurgulardan hoşlanmayan ve 18 yaşından küçükler için okunmasını tavsiye etmiyoruz.
Venedik'te tarihi duvarlar arasında sıcacık dakikalar yaşatan bir roman.
Elena erkeklerle arası pek iyi olmayan aşka itaat etmeyen bir bayandır. Leonardo ise çekici ve yakışıklı bir şeftir. Elena'yı dize getiren ve her isteğine boyun eğdiren bu adam Elana'yı baştan nasıl çıkaracağını çok iyi biliyordu. Böyle bir kadını bile oyunlarıyla bağımlı yapan Leonardo ve Elana'nın hikayesi sizlerle.

Seni İzliyorum Bilgi

Aşkın henüz ne olduğunu bilmeyen bir kadın ve onun sadece karanlık yüzünü bilen bir adamın lezzetli, romantik ve bağımlılık yaratan ilişkileri... Venedik'te tarihi bir sarayın fresklerini restore eden Elena, yakışıklı, çekici dünyaca ünlü Sicilyalı restoran şefi Leonardo'nun erotik isteklerine fütursuzca boyun eğer ve bundan zamanla büyük bir haz duyar. Tereddütlerin yerini gün geçtikçe lezzetli oyunlar alır... Tadılmamış lezzetlerin ve hissedilmemiş hazların verdiği büyük keyif...

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Seni İzliyorum  Pdf İndir , Seni İzliyorum Pdf Oku , Seni İzliyorum Ekitap İndir , Seni İzliyorum Ekitap Oku , İrene Cao Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.