Bukre | Kahraman Tazeoğlu | Pdf indir | Ekitap


Bukre | Kahraman Tazeoğlu | Pdf indir | Ekitap

Yazar Kahraman Tazeoğlu'ndan muhteşem bir kitap.. Bilindiği gibi şiirleri ilede akıllarımıza kazınan Kahraman Tazeoğlu bu kitabı ilede gözleri üstüne topladı diyebiliriz.. Romantikliği ve Hüznü bir arada anlatan bu kitabı soluksuz okuyacağınıza eminiz.. www.pdfkitapindir.org iyi okurlar diler.

Bukre Bilgi

Güzellik, bakmayı bilen gözdedir sevgilim. Artık kendime layık olanı seçebiliyorum sayende. Bir insanın gözlerine bakıp, kalbini görebiliyorum her seferinde. Eskisi gibi değilim. Neden mi senden çok daha öndeyim? Herkesin dünyası kendi gördüğü kadardır sevgilim. Sen önüne bakarken, ben uzakları ezberledim. Sen olup bitenlerle ilgilenirken, ben olmayanın izindeydim.

Çivi çiviyi sökermiş, yalnızlığı kanatan hüzünlü şarkılar, yalnızlığa iyi gelirmiş. İşte ben bu şekilde hayata karşı direndim. Keşke bana akıl vereceğine, aklımı alacak kadar beni sevseydin. Ben, bir çocukluk edip büyüdüm işte! Sen büyümüşsün ama doğmamışsın bile. Ben, senin doğrundum sevgili. Ötekiler gelip geçerdi. Sen doğru olanı değil, geçerli olanı seçtin. Terk etmek kazanan olmaya yeter zannettin.

Bana, bir veba busesi bırakıp gittin; bak şimdi yerini başkaları aldı. Bu aşkın vebası sende, busesi bende kaldı. Seçtiğin yolda sana mutluluklar diliyorum. Unutmak alışmaktır. Unutursun demiyorum… Ama alışacaksın biliyorum.

Bukre PDF indir

 İndirmek İçin TIk
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊


Kitap Anahtar Kelimeleri : Bukre Pdf İndir , Bukre Pdf Oku , Bukre Ekitap İndir , Bukre Ekitap Oku , Kahraman Tazeoğlu Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.