Patron | Vi Keeland | PDF İndir | Epub | Ekitap


Vi Keeland - Patron - PDF - EPUB - Sayfa 312

Patron | Vi Keeland | PDF İndir | Epub | Ekitap

Yine bir ilk sıralarda yer alan New York Times'in çok satanlarından.
Kitapları, bugüne kadar bir milyondan fazla kopya satmış, elliden fazla çoksatan listesine girmiş ve on iki dile çevrilmiş olan Vi Keeland’dan yeni, seksi ve eğlenceli bir roman geliyor.

Sıcak, aşk dolu ve mizahi bir roman " Patron". Chase zengin ve çekici bir adamdı. Kızımızın onunla ilk tanışması bir tuvalet sırasında gerçekleşmişti. İlk konuşmayı adam ona yapmıştı bu konuşma ders verir bir nitelikteydi. Kız ona çenesini kapatmasını söyleyip bir hatta ile buluştuğu erkeğin masasına döndü. Chase ise bir kızın yanına gitti. Fakat çok geçmeden kızın masasına gelip onu mağdur olduğu durumdan kurtardı. O günden sonra onu unutmadı ama bu tesadüf mü yoksa kader mi bilinmez ama bir ay sonra başladığı işte Chase, kızın patronu oldu. Olaylar bu dakikadan sonra çok farlı boyutlara uzanıyor.

Patron Bilgi

Chase Parker’la ilk tanıştığımda verdiğim ilk izlenim pek hoş sayılmazdı. Beraber yemeğe çıktığım adamdan beni kurtarması için restoranın tuvalet sırasında telefonla arkadaşımı arıyordum. Telefonda dediklerimi duyduğunda benim adi biri olduğumu söyleyip istememiş olmama rağmen tavsiyede bulunmuştu. Ona çenesini kapamasını söyledikten sonra beraber çıktığım adamın yanına geri dönmüştüm, o da beraber olduğu kadının yanına. Yanımızdan geçerken bana o muhteşem gülümsemelerinden biriyle baktı. Gece boyunca onun oturduğu tarafa kaçamak bakışlar atmaktan kendimi alamadım. Birkaç kez göz göze geldikten sonra beraber olduğu kadınla birlikte masamıza geldi ve eskiden beri tanışıyormuşuz gibi bir hikâye uydurup beni içinde bulunduğum durumdan kurtardı. O yemekten sonra Chase’i çok düşündüm. Bir ay sonra yeni işime başladığımda kendisinin patronum olacağını bilmiyordum tabii…

Patron Hakkında Yorumlar

 “Gülümsemekten yanaklarım ağrıyor. Okurken resmen içim bir hoş oldu. Bu kitap kalbimi eritti.”
-Cheri, Kindle Crack Book Reviews-

“Eğer bu yıl sadece bir kitap okuyacaksanız, o kitap Patron olsun.”
-Diane, Winchester Book Reviews-

“Bu kitaba âşık oldum. Yalayıp yuttum. Elimden bırakamadım. Seksi ve bağımlılık yapan bir romandan bekleyebileceğiniz her şeyin mükemmel bir karışımıydı! Yüzünüzü kızartacak, bazen kalbinizi kıracak fakat sonra kalbinizi pır pır ettirecek ve ardından kahkaha attıracak… Kesinlikle tavsiye ediyorum. Bu yılın en sevdiğim romanı!”
-Aestar Book Blog-

Patron PDF İndirmek İçin Tıklayınız.

Patron EPUB İndirmek İçin Tıklayınız.

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Patron Pdf İndir , Patron Pdf Oku , Patron Ekitap İndir , Patron Ekitap Oku , Vi Keeland Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.