Aşk Geliyorum Demez | Marie Force | Pdf indir | Ekitap


Marie Force - Aşk Geliyorum Demez - PDF - Sayfa 416

Aşk Geliyorum Demez | Marie Force | Pdf indir | Ekitap

İnsanlar birbirini sevdiği sürece bağlandığı sürece her problemin her sıkıntının her zor sürecin üstesinden gelmeyi mutlaka başarırlar.Sım sıcak ve kendine bağlayacak olan bir kitap diyebiliriz.Bayan uzun zamandır Sevgilisi olan avukatın evlenme teklifini kabul etmişti fakat herşey istediği gibi gitmedi.. Çok fazla zaman geçmeden aldatıldığını anlamıştı.

Aşk Geliyorum Demez Bilgi

Eğer aramızdaki bu aşka tutunursak beraber üstesinden gelemeyeceğimiz hiçbir şey yok.

Düşer insan, insanlığına mahsustur, şaşırmaz. Ve bazı anlar vardır, zanneder ki artık kötü hiçbir şey olmaz. Laura hayatının aşkı sandığı başarılı avukat sevgilisiyle evlenirken de böyle düşünmüş, hayatın çelme takmasıyla meşhur olduğunu unutmuştu.

Daha "kabul ediyorum" derken gözü dışarıda olan sadakatsiz kocasına bir de karnındaki bebek eklenince Laura'nın sığınağı Gansett Adası'ndaki aile yadigârı otel olur. Can simidi ise, adanın çantası sırtında dünyayı dolaşan özgür çocuğu Owen.

Adadan kalkan bir feribotla dünyaya açılmak varken, Owen bir anda kendini zorlu bir aşkın peşinde bulur. Çünkü aşk kapıyı çalmaz, geliyorum demez ve insanı en olmadık yerde vurur.


Aşk Geliyorum Demez PDF indir

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Aşk Geliyorum Demez Pdf İndir , Aşk Geliyorum Demez Pdf Oku , Aşk Geliyorum Demez Ekitap İndir , Aşk Geliyorum Demez Ekitap Oku , Marie Force  Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.