Ben Sana Tutsak | Julianne MacLean | Pdf indir | Ekitap


Julianne MacLean - Ben Sana Tutsak - PDF - Sayfa 328

Ben Sana Tutsak | Julianne MacLean | Pdf indir | Ekitap

Yazar Julianne MacLean tarafından kaleme alınmış muhteşem amansız tarifi olmayan bir aşk hikayesinin içinde bulacaksınız kendinizi.Düşmanların ve Aşıkların birbirleri ile karıştığı bu konuda tutku,aşk ve intikam yer almaktadır. Bu kitabı sitemizden PDF olarak indirebilirsiniz.

Ben Sana Tutsak Bilgi

Yatağındaki Düşmandan… Leydi Amelia Sutherland, Duncan MacLean gibi bir adama boyun eğmektense ölmeyi tercih ederdi. Ancak acımasız İskoçyalı savaşçı yatağının yanında dikilirken seçim şansı yoktu pek. Alev alev yanan gözleri, gerilmiş kasları ve parlayan savaş baltasıyla Duncan, azılı düşmanı Richard Bennett'ı öldürmeye gelmişti fakat onun yerine nişanlısı, güzel ve masum Amelia'yla karşılaşınca onu kaçırmaya karar verecekti… Kollarındaki Âşığa…
Duncan, sevdiği kadını öldüren Bennett'tan gelinini çalarak istediği kusursuz intikamı alabileceğini düşünüyordu. Ancak Leydi Amelia bu intikam planında bir piyondan fazlası olduğunu ispatlayacak: cesareti ve güzelliğiyle, Duncan'ın ruhunda kimsenin ulaşamadığı bir yere dokunacaktı. Amelia da onu tutsak eden İskoçyalı'ya boyun eğip âşık olduğundaysa gerçek savaş başlayacaktı.
Ben Sana Tutsak PDF indir

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Ben Sana Tutsak Pdf İndir , Ben Sana Tutsak Pdf Oku , Ben Sana Tutsak Ekitap İndir , Ben Sana Tutsak Ekitap Oku , Julianne MacLean Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.