Sevgi Günlüğü | Kenan Kalecikli | Pdf indir | Ekitap


Sevgi Günlüğü | Kenan Kalecikli | Pdf indir | Ekitap

Yazar Kenan Kalecikli'nin Gerçek aşkın kelimelere döküldüğü bu kitaptaki kelimeler sözler içinize işleyebilir…Kitabı elime alır almaz hemen okumaya başladım ve sevgiye,aşka ve hayata dair pek çok şey buldum.!Yazarımız Kenan Kalecikli kelimeleri ince ince işlemiş ve adeta bir şaheser yaratmış..kitabı okurken elinize bir de kalem alın ve etkilendiğiniz kısımların altını çizin..Sanırım ben kitapta boş satır bırakmadım..

Sevgi Günlüğü Bilgi

Vapurdan iniyorum.
Evlerine çok yakın bir yerdeyim.
Yürüyorum.
Sokak lambaları, karanlık ağaçların hışırtısı ve uğultu.
Ona yaklaşıyorum.
Hayali, gözlerimde belli belirsiz. Bütün evlerde o var.
Binlerce kişiye çoğalmış sanki beni çağırıyor.
Yürüyorum.
Evlerine iyice yaklaşıyorum. Titriyorum.
Penceresi.
Perde.
Ve sızan sarı ışık.
Bir tapınağa bakar gibi saygıyla bakıyorum. Bu evde bir sözüyle bana yeniden yaşama sevinci verecek
Bir varlığın bulunduğunu bilecek kadar duyumsuyorum yaşamı. O var. Çıldıracak gibiyim. Kendimi çok
Özledim. Yani onu.
Yürüyorum.
Zamanın bittiği yerdeyim ve zamanın başladığı.
Saatlerce dolaşıyorum.
Üşüyorum.

Sevgi Günlüğü PDF indir

 İndirmek İçin TIk
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊


Kitap Anahtar Kelimeleri : Sevgi Günlüğü Pdf İndir , Sevgi Günlüğü Pdf Oku , Sevgi Günlüğü Ekitap İndir , Sevgi Günlüğü Ekitap Oku , Kenan Kalecikli Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.