Senden Bebek İstiyorum | Aslıhan Akagöz | Pdf indir | Ekitap


Aslıhan Akagöz - Senden Bebek İstiyorum - PDF - Sayfa 616

Senden Bebek İstiyorum | Aslıhan Akagöz | Pdf indir | Ekitap

Büyük Annelerinin Servetini almak için iki adamın büyük mücadelesi... Büyük anneyi ilk torun sahibi yapana bütün servetini verecekti..bu iki adam artık evliliği Aşk değilde Başka duygular ile yapmaya baslamıslardı.. Bakalım bu ilginç ve enteresan hikaye nasıl sonuclanacak.soluk soluga okuyacağınız bu kitabı sitemizden pdf formatında indirebilirsiniz.

Senden Bebek İstiyorum Bilgi

Senden Bebek İstiyorum Çünkü seni hiç unutmadım.

Bir adam neden baba olmak ister? Mutlu ve sıcacık bir yuvada kendinden bir parçaya hayat verip onu büyütmek için, olabilir mi? Ama Yiğit ve Mert'in baba olmayı kabul etmelerinin sebebi bu değildi. Büyükanneleri Pakize Hanım gülümseyerek, "İlk kim kucağıma bir torun verirse bütün servetim onundur," deyince Mert, sırf Yiğit'e bir konuda daha üstünlük sağlayabilmek adına kabul etmişti bu isteği. Tek niyeti Yiğit'i her konuda alt edebilmekti. Peki, Yiğit buna izin verecek miydi? Mert'in kendisini alt etmesine göz yumacak mıydı? Peki iş anne adaylarını ikna etmeye gelince neler olacak dersiniz? Aslıhan Akagöz'ün çok okunan romanlarından aldığınız tadı sürdürmeye devam edebilirsiniz. Eğlenceli ve bir an bile kesilmeyecek heyecanıyla elinizdeki kitapla yazara hayranlığınızın artacağını garanti ederiz.

"Benim size verebilecek hiçbir şeyim yok," dedi güçsüz bir sesle. "Hayır, yanılıyorsun Sedef." Adını adamın ağzından duymak garipti. Rahatsızlık vericiydi. "Sen şu sıra bana çok lazım olan o en önemli şeyi verebilirsin." "Ben anlayamıyorum. Mert Bey siz benden ne istiyorsunuz?" "Ben senden bir bebek istiyorum."

Senden Bebek İstiyorum PDF indir

Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Senden Bebek İstiyorum Pdf İndir , Senden Bebek İstiyorum Pdf Oku , Senden Bebek İstiyorum Ekitap İndir , Senden Bebek İstiyorum Ekitap Oku , Aslıhan Akagöz Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.