Bana Ait | Sinem İşler | Pdf indir | Ekitap


Sinem İşler - Bana Ait - PDF - Sayfa 620

Bana Ait | Sinem İşler | Pdf indir | Ekitap

Çocuklar Benimmi ?

Hayır ! Benim.

Pınar ile Irmak iyi muhteşem arkadaşlar ama pınarın bir sorunu vardı.Evlat sahibi olması gerekiyordu hemde çok ivedi.Bunun üzerine Irmağın bir plan gelir, bir erkek bulacalardı ve en iyilerinden olacaktı ve ondan bir çocuğu olunca onu terk edicekti.Ve buldular o adamı fakat o adam bu iki arkadaşdan daha kurnaz çıkınca işler tamamen birbirine karıştı.

Bana Ait Bilgi

Yapmaya çalıştığım şeyin normal olmadığını ben bilmiyor muyum sanki... Her şeyin farkındayım. Sende gördün denedim Irmak... Sevdiğim adamla normal, sağlıklı, mutlu bir yuva kurmaya çalıştım. Her şey yolundaydı, ta ki...

Özel durumundan dolayı çocuk sahibi olmak için yanıp tutuşan Pınar, en yakın arkadaşı Irmak ile plan yapıp, bunu uygulamaya karar verir. Hesaba katmadığı şey ise, seçtiği adamın yaptığı kurnazlığa uyanıp hem kendisinin hem de arkadaşının hayatını tamamen farklı bir boyuta taşıyacak olmasıdır...

Bana Ait PDF indir


Kitabı İndirmek İçin Tıklayınız
Not: İndirme linkine tıklandığında 5 saniyelik bir reklam açılacaktır. 
İlgili reklam geçildikten sonra kitaba ulaşabilirsiniz.

Bize en büyük desteği yorum yaparak sağlayabilirsiniz 😊

Kitap Anahtar Kelimeleri : Bana Ait Pdf İndir , Bana Ait Pdf Oku , Bana Ait Ekitap İndir , Bana Ait Ekitap Oku , Sinem İşler Kitapları


LÜTFEN DİKKAT!
SİTEMİZ SİZLERDEN ASLA LİNKLERE ULAŞMANIZ İÇİN TELEFON ONAYI VS. İSTEMEZ!
BU TÜR REKLAMLAR AÇILIRSA KESİNLİKLE İTİBAR ETMEYİNİZ.

Kitap linklerine tıkladıktan sonra 5 sn geri sayımı bekleyip sonra "REKLAMI GEÇ" butonuna basarak geçmeniz yeterli. Kitabın yüklü olduğu siteyi göremezseniz reklam sayfalarının arkasında kalmıştır, tarayıcınızdaki sekmelerinizi kontrol ediniz.

Paylas

Yazar:

www.pdfkitaplarindir.org : ücretsiz yüzlerce ekitap indirebilirsiniz.

0 yorum:

" Bir kitap yorumu , bir teşekkür , yada sadece bir selam :) "

Üyeliğiniz yoksa ve sadece isminizle yorum yapmak istiyorsanız Adı / URL seçeniğini seçerek yorum yapabilirsiniz. URL kısmını doldurmanız zorunlu değildir.